Als klant van Ziggo kan het handig zijn om snel contact op te kunnen nemen met de klantenservice voor vragen of problemen. Maar welk telefoonnummer kun je eigenlijk het beste gebruiken voor dit doel? In dit artikel kijken we naar de verschillende telefoonnummers die Ziggo aanbiedt en geven we advies over welk nummer je het beste kunt gebruiken voor verschillende soorten vragen of problemen.
Klantenservice algemeen
Voor algemene vragen kun je het beste contact opnemen met de klantenservice van Ziggo. Het algemene telefoonnummer voor de klantenservice is 0900-0730.
Technische problemen
Heb je te maken met technische problemen, zoals storingen in je internetverbinding of televisiesignaal? Dan kun je het beste bellen naar het speciale storingsnummer van Ziggo: 0900-1884. Hier kunnen ze je snel assisteren bij het oplossen van technische problemen.
Facturatie en abonnementen
Voor vragen over je factuur of je abonnement kun je het beste telefonisch contact opnemen met Ziggo. Het telefoonnummer voor facturatie en abonnementen is 0900-1884.
Openingstijden en bereikbaarheid
Het is goed om te weten dat de klantenservice van Ziggo op verschillende tijden bereikbaar is. Zo kun je op werkdagen contact opnemen tussen 08:00 en 22:00 uur en in het weekend tussen 09:00 en 22:00 uur. Houd er rekening mee dat het op drukke momenten wat langer kan duren voordat je een medewerker aan de lijn krijgt.
Online contact
Naast telefonisch contact is het ook mogelijk om op andere manieren in contact te komen met Ziggo. Zo kun je bijvoorbeeld via de website van Ziggo een chat starten met een medewerker. Ook kun je veel vragen zelf oplossen door te kijken op de online helpdesk of het forum van Ziggo.
Het telefoonnummer dat je het beste kunt gebruiken voor vragen aan Ziggo is afhankelijk van het onderwerp van je vraag. Voor algemene vragen kun je bellen naar 0900-0730, voor technische problemen naar 0900-1884 en voor vragen over facturatie en abonnementen ook naar 0900-1884. Zorg ervoor dat je goed voorbereid bent wanneer je contact opneemt met Ziggo, zodat de medewerker je zo goed mogelijk van dienst kan zijn.
Wil je snel antwoord op je vraag of probleem? Check dan eerst de online helpdesk of start een chat via de website van Ziggo. Op die manier kun je vaak sneller geholpen worden dan wanneer je belt.